نگاهی جدید به خرید و فروش آنلاین لوازم خانگی

مدت‌ها از ورود استارتاپ‌ها به فضای آنلاین می‌گذرد و تقریبا این شرکت‌های نوپا به همه‌ی حوزه‌ها چه بزرگ و چه کوچک وارد شده‌اند و اکنون نوبت به حوزه‌ی دکوراسیون رسیده است.

نگاهی جدید به خرید و فروش آنلاین لوازم خانگی
به گزارش نوداد (سکوی اجتماعی خبر)

سایت زیروف بستری برای به هم رساندن خریداران و فروشندگان مبلمان و سرویس چوب

به گزارش سایت زیروف؛‌ دکوراسیون خانگی و اداری یکی از بخش‌های زندگی همه‌ی انسان‌هاست و کمتر کسی است که در طول عمرش قصد خرید یا فروش مبل یا میز و صندلی را نکرده باشد و اگر چنین تجربه‌ای را داشته باشید حتما می‌دانید که نمی‌توان خرید را به سادگی و با دیدن چند عکس به صورت آنلاین انجام داد.
از طرفی رفتن به پاساژهای مبلمان و گشتن بین هزاران مغازه بسیار زمان‌گیر و طاقت‌فرساست.

زیروف، سامانه‌ای است که می‌خواهد فروشندگان مبلمان و لوازم خانگی و خریداران این وسایل را به هم وصل کند.
زیروف از ترکیب دو کلمه "زیر" و "روف" به معنی سقف تشکیل شده که نشان‌دهنده‌ی این است که زیروف یک موتور جستجو برای پیدا کردن همه‌ی لوازمی است که زیر یک سقف نیاز است.

نحوه‌ی کار این سایت به این صورت است که فروشندگان و نمایشگاه‌داران با ثبت فروشگاه خود می‌توانند محصولات خود و اطلاعات تماسشان را ثبت کنند و آنها را در معرض دید خریداران قرار دهند.

از خدمات دیگر زیروف به فروشندگان لوازم خانگی می‌توان به "آمار لحظه‌ای بازدید آگهی"، "تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی"، "داشتن صفحه‌ی اختصاصی فروشگاه" و... اشاره کرد. 
علاوه بر صاحبان نمایشگاه‌های مبلمان، کاربران نیز می‌توانند مبلمان و لوازم خانگی کارکرده‌ی خود را در سایت برای فروش بگذارند و از این طریق کالاهای دست‌دوم خود را به فروش برسانند.

در حال حاضر محصولات فروشگاه‌های سراسر ایران در دسته‌بندی‌های مبلمان(راحتی، تکی، اداری، کودک)، تخت خواب(یک نفره، دو نفره، کودک)، میز و صندلی(غذاخوری، میز تحریر، میز تلویزیون، میز آرایش) و کمد و جاکفشی قابل بازدید است.