E۳ ۲۰۱۸ | فیل اسپنسر از همکاری با سازندگان ژاپنی و علاقه خود به عناوین مستقل می گوید

به عقیده بسیاری از کارشناسان مایکروسافت توانست در کنفرانس امسال خود در E۳ ۲۰۱۸ نمایش بسیار خوبی ارائه دهد.

  1. ۶ روز،۱۵ ساعت قبل
  2. ۰
E3 2018 | فیل اسپنسر از همکاری با سازندگان ژاپنی و علاقه خود به عناوین مستقل می‌گوید
به گزارش نوداد (سکوی اجتماعی خبر)

حال فیل اسپنسر (Phil Spencer) رئیس ایکس باکس در رویداد E۳ Coliseum حضور یافته و از علاقه خود به عناوین مستقل و نیز تقویت همکاری با سازندگان ژاپنی حرف زده است و این که این موارد چه اهمیتی برای کنسول ایکس باکس خواهند داشت.

یکی از شرکت کنندگان در مراسم به نکه جالبی اشاره کرد و از فیل اسپنسر در مورد تعهد مایکروسافت به بازی های ژاپنی سوال کرد؛ از آنجا که در حال حاضر کمبود بازی های ژاپنی بر روی کنسول ایکس باکس به خوبی احساس می شود.

اسپنسر فورا به این موضوع اعتراف کرد که اگر چه نمی خواهد تمام وقت خود را به گذشته اختصاص دهد، با این وجود مایکروسافت در گذشته ارتباط خود را با برخی از سازندگان ژاپنی از دست داد. وی سپس به سهم ناچیز ایکس باکس در بازار ژاپن اشاره کرد به گونه ای که حتی سازندگان نیز بازی ها را بر روی پلتفرم هایی غیر از ایکس باکس تجربه می کنند. با این وجود به نظر می رسد که اوضاع رو به بهبود است و اسپنسر اعلام کرد که روابط با سازندگان ژاپنی نسبت به سه سال گذشته، بهتر شده است. او در ادامه به معرفی بازی هایی همچون DragonBall FigherZ در E۳ سال گذشته و نمایش عناوینی مانند Kingdom Hearts و Jump Force در کنفرانس امسال مایکروسافت اشاره کرد.

وی در ادامه گفت که نیاز به یک همکاری و تلاش مشترک بین تیم ایکس باکس و سازندگان ژاپنی احساس می شود. اسپنسر به حاضرین در مراسم اطمینان داد که به شدت تلاش خواهد کرد که عناوین ژاپنی را به ایکس باکس بیاورد در غیر این صورت آن ها “این پلتفرم را از دست خواهند داد”. او به این نکته اشاره کرد که مخاطبان از این بازی ها حمایت می کنند، بنابراین سازندگان با انتشار این بازی ها بر روی کنسول ایکس باکس از مزایای مالی آن بهره مند خواهند شد که در نهایت منجر به رشد و گسترش این عناوین خواهد شد. اسپنسر درباره آینده خوشبین بود و اعلام کرد که “حمایتی که دریافت می کنیم در حال افزایش است”.

اسپنسر همچنین از علاقه خود به عناوین مستقل و اهمیت آن ها برای کنسول ایکس باکس سخن گفت. در طول مصاحبه اسپنسر بیان کرد که او به “توانایی و خلاقیت این جامعه بزرگ” آگاه است. او در ادامه به این موضوع اذعان کرد که تیم ایکس باکس در ابتدای نسل در زمینه عناوین مستقل نتوانست خوب عمل کند. او همچنین در این مورد سونی را تحسین کرد و به عقیده او سونی توانسته در زمینه حمایت از عناوین مستقل، آن زمان بسیار بهتر عمل کند. او همچنین از تلاش های کریس کارلا (Chris Charla) مدیر پروژه ID @ Xbox در زمینه کمک به مایکروسافت برای انتشار عناوین مستقل فوق العاده بر روی کنسول ایکس باکس وان، تقدیر به عمل آورد. وی اظهار کرد:

من فکر می کنم که ما در ابتدای کار به اندازه کافی تلاش نکردیم. به عقیده من سونی در اوایل نسل توانست در زمینه حمایت از عناوین مستقل بسیار بهتر عمل کند.

این سخنان به این معنی خواهد بود که به احتمال زیاد در آینده عناوین مستقل بزرگی به ایکس باکس وان خواهد آمد. نظر شما در این مورد چیست؟