اطلاعات زیادی از محیط و کارکرد فصل های بازی Forza Horizon ۴ منتشر شد

چندی پیش و در جریان کنفرانس مطبوعاتی شرکت مایکروسافت در E۳ ۲۰۱۸ بود که ضمن اعلام خبر پیوستن استودیو پلی گراند گیمز (Playground Games) به مایکروسافت، جدیدترین بازی ساخته شده توسط این استودیو یعنی Forza Horizon ۴ به همراه تریلری معرفی شد. حال پس از گذشت چند روز از این وقایع توسعه دهندگان این عنوان اطلاعات و جزئیات زیادتری از آن منتشر کرده اند.

  1. ۵ ماه قبل
اطلاعات زیادی از محیط و کارکرد فصل‌های بازی Forza Horizon 4 منتشر شد
به گزارش نوداد (سکوی اجتماعی خبر)

به تازگی آقای جان نولز (Jon Knoles) کارگردان طراح بازی Forza Horizon ۴ در مصاحبه با وب سایت DualShockers در مورد موضوعات مختلفی از این عنوان صحبت کرده اند. ایشان اشاره کردند که مکان های زیادی در جهان وجود دارند که با فصول مختلف تغیر پیدا می کنند و تیم توسعه دهنده نیز تعدادی از آن ها را برسی کرده است. ایشان دریافتند که در ابتدا مردم اعتقاد داشتند که ژاپن مکانی است که بازی در آن جریان دارد اما آقای نولز نمی دانند که این موضوع چگونه و از کجا به ذهن مردم خطور کرده است. به هر حال ایشان فاش کردند که ژاپن همیشه یکی از گزینه هایی بوده که توسعه دهندگان به آن فکر می کردند چراکه ژاپن کشوری زیبا با فصل هایی رویایی است.

بریتانیا (که محلی است که پلی گراند گیمز در آن واقع است) دارای شگفتی های جغرافیایی گوناگونی است.

تپه های قدیمی، تپه های جدید، تپه های عجیب. انواع مختلفی از تپه ها در بریتانیا وجود دارد . . . به عنوان مثال می توان از تپه های Roseberry Topping و Arthur’s Seat نام برد.

آقای نولز همچنین به شهر تاریخی ادینبورگ اشاره کردند. پلی گراند عاشقانه برروی بریتانیا کار می کند چون این مکانی است که در آن زندگی می کنند و می خواهند آن را درست و عالی بسازند.

همچنین بریتانیا دارای تاریخچه ی عمیق اتومبیل رانی است و جاده های آن در کشور به عنوان “جاده های رانندگی شگفت انگیز” شناخته می شوند.

نقشه ی بازی قسمت هایی از ولز، اسکاتلند و انگلستان را در بر می گیرد که کاملا عالی شبیه سازی شده اند.

همین طور مشخص شد که اندازه ی بزرگی نقشه تقریبا با Forza Horizon ۳ برابر است.

هنگامی که صحبت از بریتانیا می شود شما نمی توانید از فکر کردن به خشکه چین هایی (دیوارهای سنگی) که قرن ها قدمت دارند اجتناب کنید و آقای نولز نیز تایید کردند که تمام این دیوارها تخریب پذیر هستند. البته دیوارهایی هم هستند که قابل تخریب نیستند اما آن ها شکل و ظاهری متفاوت و زمخت تر از دیگر دیوارها دارند که برای بازی بازان کاملا قابل تشخیص است.

آقای نولز همچنین درمورد چگونگی کارکرد مکانیک فصل ها توضیحاتی ارائه کردند. اول از همه مشخص شد که شما در ابتدای بازی یک “Rocket Tour” مربوط به هر فصل را دریافت خواهید کرد. هنگامی که در بخش کمپین حدوداً یک ساعت در هر فصل را سپری کنید Horizon Year کامل را دریافت خواهید کرد. همچنین صاحب شغل و خانه خواهید شد که می توانید از آن ها به عنوان پایگاه خانگی خود استفاده کنید.

پس از آن شما به “ساعت کنترل سرور” منتقل خواهید شد و این موضوع برای کسانی که در تمام نقاط جهان مشغول بازی کردن Forza Horizon ۴ هستند یکسان است. از آن به بعد هر فصل برابر با یک هفته ی واقعی در جهان خواهد بود. تمام بازی بازان جهان ساعت، زمان، آب و هوا و تغیرات فصلی یکسانی را در بازی تجربه خواهند کرد. بالاتر از آن، حتی همین فصل های یکسان نیز همیشه یکسان نخواهند بود و تیم توسعه دهنده هر دفعه تغیراتی در آن ها به وجود خواهد آورد.

در هر فصل بازی باز رویدادها، چالش ها، پاداش ها، Forzathonها و محتویات جدیدی دریافت خواهد کرد. هیچ کدام از زمستان ها یکسان نیستند و همه ی افراد این موارد را در کنار هم تجربه خواهند کرد.

توضیحات ارائه شده و اطلاعات منتشر شده فوق العاده هیجان انگیز به نظر می رسند. شاید پس از Forza Horizon ۳ کمتر کسی فکر می کرد مجموعه ی Forza Horizon بتواند باز هم به نوآوری و ابتکار ادامه دهد اما در Forza Horizon ۴ نیز ما همچنان شاهد غافل گیری هایی شگفت انگیز از جانب استودیو پلی گراند گیمز هستیم. عنوان Forza Horizon ۴ در تاریخ ۱۰ مهر ماه ۱۳۹۷ (۲ اکتبر ۲۰۱۹) برای پلتفرم های ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.