توضیحات Rare در مورد Sea of Thives و این که چگونه به طرفداران گوش می دهند

تعدادی از توسعه دهندگان عنوان Sea of Thieves، در طی مصاحبه ای با وب سایت Gamespot، اعلام کرده که در حال گوش دادن به طرفداران هستند.

  1. ۴ ماه،۲ هفته قبل
توضیحات Rare در مورد Sea of Thives و این‌که چگونه به طرفداران گوش می‌دهند
به گزارش نوداد (سکوی اجتماعی خبر)

همچنین آن ها در مورد مسائل دیگری مانند انتقادات نسبت به بازی و رشد این عنوان نیز توضیحاتی را ارائه داده اند.

از زمان انتشار عنوان Sea Of Thieves، جدید ترین ساخته استودیو ریر (Rare)، طرفداران مشتاقی پیدا کرده است؛ البته این بازی با انتقاداتی نیز روبه رو شد. در طی مصاحبه با Gamespot، آقای جو نیت (Joe Neate)، تهیه کننده اجرایی، شلی پرستون (Shelley Preston)، طراح ارشد و کارگردان طراحی این عنوان، مایک چپمن (Mike Chapman)، در مورد رشد این بازی از زمان انتشار تا به حال صحبت کرده و پاسخ آن ها به برخی از انتقادات وارده و چگونگی رفع آن ها در به روزرسانی های آینده اعلام شد.

توسعه دهندگان تأکید کرده که تمام حرف های طرفداران در مورد بازی را جدی گرفته اند. یکی از عواملی که باعث شد تا ریر موضع خود را نسبت به آن تغییر دهد، قرار دادن کشتی هایی با هوش مصنوعی در عنوان Sea of Thieves بود. از آن جایی که این استودیو قصد داشت تا هر نبرد در بازی به شکلی طبیعی و میان بازی بازان رخ دهد، با ایده ی کشتی های دارای هوش مصنوعی بشدت مخالف بود. اما طبق گفته های آقای نیت، اضافه کردن این کشتی ها چیز مثبتی محسوب می شود.

همچنین این چیزی است که می توان از طریق آن، بازی بازان را به تشکیل اتحاد و همکاری با یکدیگر برای شکست دادن کشتی های اسکلتی ترسناکی که در دنیا وجود دارند، تشویق کنیم.

توسعه دهندگان توضیح دادند که آن ها قصد ندارند که فقط به بازخورد های طرفداران پاسخ دهند؛ بلکه می خواهند اید ه های خود را به آن ها اضافه کنند. آقای چپمن می گوید:

این ترکیبی است از ارائه ی چیزی که طرفداران می خواهند، تغییر به خصوص Sea of Thieves و غافلگیر کردن آن ها.

وی در ادامه یک مثال زد؛ آن ها نمی خواهند تا بخش های قابل اکتشاف را بر اساس درخواست های هر بازی باز گسترش دهند. بلکه آن ها قصد داشته تا برای ارائه یک تجربه چالش برانگیز و رضایت بخش، محیط هایی با جغرافیای نا پایدار و دارای کوه های آتش فشان طراحی کنند.

جدای از تمام موارد ذکر شده، توسعه دهندگان Sea of Thieves به این عنوان و سطح جامعه ای که بین بازی بازان شکل گرفته، افتخار می کنند. آقای نیت توضیح داد:

این عنوان برای همه [سلیقه ها] نبوده و همه با برخی از تصمیمات ما ارتباط بر قرار نکردند. اما ما از عمد این کار را کرده تا بتوانیم بخش چند نفره را به مخاطبین جدید ارائه دهیم؛ یک تجربه جدید که باعث ساخت این عنوانِ سرگرم کننده و دوستانه شد که موانع را کنار زده است.

لازم به ذکر است که دو بسته الحاقی Cursed Sails و Forsaken Shores جدید این بازی در ماه های آینده در دسترس قرار می گیرند. برای اطلاعات زیادتر به اینجا مراجعه کنید.

عنوان Sea of Thieves در حال حاضر برروی کنسول اکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر شده است.

آیا Sea of Thieves می تواند برای مدتی طولانی طرفداران را سرگرم کند؟