در Dying Light ۲ تصمیم اشتباهی وجود ندارد

اخیرا در مصاحبه ای که کریس اولن (Chris Avellone)، کارگردان بخش خلاقیت و آدریان سیزوسکی(Adrian Ciszewski)، طراح داستان بازی Dying Light ۲ با وبسایت V۲۴۷ داشتند، در مورد داستان آن و انتخابات موجود در بازی صحبت کردند.

  1. ۱ ماه،۱ هفته قبل
  2. ۰
در Dying Light 2 تصمیم اشتباهی وجود ندارد
به گزارش نوداد (سکوی اجتماعی خبر)

کریس اولن از مراحل ابتدایی ساخت بازی تیم سازنده را در شکل دهی داستان آن همراهی کرده و هم اکنون نیز در نحوه ی ایجاد تغییرات دنیای بازی براساس تصمیمات بازی بازان با تیم طراحی هم کاری می کند تا در نهایت یک دنیای بزرگ و آزاد شکل گیرد.

در این راستا آدریان سیزوسکی نیز بر انتخاب بازی بازان و عدم وجود انتخابی درست یا اشتباه در بازی تاکید کرد و این انتخاب ها را سلیقه ای و نسبی خواند. او تصمیمات بازی را طیفی خاکستری دانست که سفید یا سیاه در این دنیا معنا ندارد و فاصله و خط مشخصی بین تصمیم درست یا غلط نخواهد بود:

در Dying Light ۲ جریانی وجود دارد. ریسمانی که هر تصمیمی که ما میگیریم را به هم متصل می کند. اما هم اکنون نمی خواهم که این جریان را کاملا برای مخاطبان شرح دهم. ترجیحم این است که آن ها طی بازی و بی اطلاع از آن، طی بازی تجربه اش کنند.

Dying Light ۲ اولین بار طی کنفرانس مایکروسافت در رویداد E۳ ۲۰۱۸ معرفی شد و نمایش زیبایی از بازی و اثر انتخاب ها در آن را به اشتراک گذاشت.بر اساس اطلاعات به دست آمده تا کنون، دنیای این بازی بسیار بزرگ و  ۴ بار بزرگ تر از جهان نسخه ی اول آن می باشد.

این بازی در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.