جید ریموند جزئیات جدیدی از بازی آینده ی استودیو موتیو فاش کرد

جید ریموند (Jade Raymond) یکی از خالقین اصلی مجموعه ی Assassin’s Creed است که سابقه ی کار برروی عنوان Watch Dogs را نیز در کارنامه ی خود دارد.

  1. ۵ ماه قبل
جید ریموند جزئیات جدیدی از بازی آینده‌ی استودیو موتیو فاش کرد
به گزارش نوداد (سکوی اجتماعی خبر)

او پس از جدایی از یوبی سافت در سال ۲۰۱۵ استودیوی الکترونیک آرتس موتیو (EA Motive) را تاسیس کرد که تا چندی پیش برروی بخش تک نفره ی داستانی عنوان Star Wars Battlefront II مشغول به کار بود.

او به تازگی مجله ی Game Informer دررابطه با بازی بعدی استودیو موتیو صحبت هایی به میان آورده است که طی آن ها جزئیات جدیدی آشکار شده اند. اول از همه این که به نظر می رسد این بازی عنوانی در سبک اکشن ماجراجوییِ “پویا” باشد که قرار است نوآوری های جدیدی در این سبک به وجود آورد و در جهانی وسیع و “زنده” که به طور مداوم تکامل می یابد جریان داشته باشد. مطابق گزارشات هدف اصلی بازی فقط “کُشتن” نیست و مفهوم گیم پلی آن چیزی فراتر از اصول سنتی سبک اکشن است و تمرکز آن زیادتر برروی گشت و گذار و اکتشاف می باشد.

توسعه دهندگان در حال ساخت بازی و دنیای آن در کنار انعطاف پذیری در تصمیمات به عنوان عنصر اصلی هستند تا با حذف موانع، اجازه ی استفاده از اَشکال جدیدی از تعامل را به بازی بازان بدهند.

همچنین به  نظر می رسد بعضی مشخصه های اجتماعی نیز در بازی وجود داشته باشند و بازی بازان بتوانند تجربیات خود از بازی را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. هرچند که کاملاً مشخص نیست اما به نظر می رسد با عنوانی در زمینه ی علمی تخیلی طرف باشیم. همچنین مشخص شد که این پروژه فعلا در مراحل ابتدایی توسعه به سر می برد و زمان زیادی تا اتمام ساخت آن باقی مانده است.

از آن جا که چندی پیش خبری مبنی بر گسترش استودیو موتیو منتشر شد و ریموند نیز بعدها بیان کرد که علاقه به ساخت داستانی مثبت در بشریت دارد؛ می توان نتیجه گرفت الکترونیک آرتس عزم خود را قویاً برای ساخت عنوانی داستان محور جزم کرده است که این موضوع می تواند خبر خوبی برای علاقه مندان بازی های داستان محور باشد.