عنوان Call of Cthulhu جهانی نیمه باز نخواهد داشت

عنوان مورد انتظار ترسناک Call of Cthulhu، ساخته ی استودیوی سیانید (Cyanide)، بازی جالبی به نظر می رسد.

  1. ۲ ماه،۱ هفته قبل
  2. ۰
عنوان Call of Cthulhu جهانی نیمه‌باز نخواهد داشت
به گزارش نوداد (سکوی اجتماعی خبر)

اdن بازی عناصر نقش آفرینی رومیزی را با سبک ترسناک آمیخته و تجربه ی نابی را به بازی باز منتقل می کند.

ظاهراً بازی برروی روایت داستان بسیار تمرکز کرده است و از ویژگی های بازی هایی با جهان نیمه باز بهره نمی برد (مانند چیزی که در The Evil Within ۲ دیدیم)

سایت GamingBolt اخیراً در مصاحبه ای با مدیر پروژه ی این عنوان، دنیل کوئنت (Diane Quenet)، و طراح ارشد مراحل، رومین وایرت (Romain Wiart)، اطلاعات جدیدی درباره ی این بازی به دست آورده است. آن ها اعلام کردند که جهان بازی نیمه باز نخواهد بود اما در مسیر بازی با راه های متفاوتی مواجه خواهید شد و بازی بازان خودشان انتخاب می کنند که چگونه می خواهند گیم پلی بازی پیش رود. آن ها گفتند:

جهان بازی نیمه باز نیست. این بازی داستانی خطی دارد. شما از مرحله ای به مرحله ی بعد می روید. هر مرحله ظاهر و مکانی متفاوت دارد. در برخی مراحل شما آزادی عمل دارید تا راه های مختلفی را برای رسیدن به هدفتان انتخاب کنید. می توانید بر اساس انتخاب هایتان و مهارت هایتان یکی از این راه ها را برگزینید. مثلاً ممکن است شما در باز کردن قفل درها مهارت داشته باشید یا چیزهایی از این قبیل. زیادتر هدفمان این بود که برای هر مرحله تنوع ایجاد کنیم.

به نظرم برای بازی های ترسناک این شیوه ی بسیار مناسبی است. این حد از تمرکز و سلیقه در ساختن بازی بدون داشتن تجملات یک جهان باز می تواند فضای پرتنشی را در بازی های ترسناک ایجاد کند. امیدوارم برای این بازی نیز همین اتفاق رخ دهد. بازی Call of Cthulhu در سال ۲۰۱۷ برروی پلتفرم های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.