توضیحات کارگردان و بازیگران God of War پیرامون روند ساخت این بازی

امروز در جشنواره Tribeca Film که در شهر نیویورک برگزار شد، کارگردان بازی God of War و تعدادی از نقش آفرینان این عنوان، اطلاعات جالبی را پیرامون تهیه و تولید این بازی به اشتراک گذاشتند.

  1. شنبه ۸ اردیبهشت ۹۷ ساعت ۱۱:۲۳ (۱ سال،۳ ماه قبل)
توضیحات کارگردان و بازیگران God of War پیرامون روند ساخت این بازی
به گزارش نوداد (سکوی اجتماعی خبر)

با ما همراه باشید تا مروری بر صحبت های کوری بارلاگ (Cory Barlog)، کریستوفر جاج (Christopher Judge)، جرمی دیویس (Jeremy Davies) و دنیله بیسوتی (Danielle Bisutti) داشته باشیم.

در نظر داشته باشید که خطر اسپویل شدن بازی وجود دارد.

  • بارلاگ تایید کرد که قبل از ترک استودیو کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) در سال ۲۰۱۳، قرار بود یک عنوان Tomb Raider را کارگردانی کند.
  • بارلاگ قبل از مشاهده نمرات بازی ترس زیادی داشت و این تجربه را به لخت بودن در برابر دنیا تشبیه کرد.
  • بارلاگ برای خود بازی نمی سازد، بلکه زمانی از ساخت بازی لذت می برد که بتواند مردم را سرگرم کند.
  • کریستوفر جاج، بازیگر نقش کریتوس، زمانی که بازی نامه ی این عنوان را خواند، تصور نمی کرد که مربوط به یک بازی باشد؛ وی فکر می کرد God of War یک فیلم است. این پسر آقای جاج بود که متوجه شد بازی نامه مربوط به عنوان God of War است.
  • افراد زیادی به بارلاگ پیشنهاد داده بودند که برای نقش پسر بچه از یک بازیگر بالغ استفاده کند؛ به این دلیل که کار را آسان تر می کرد. وی بازیگران بسیاری را گزینش کرد اما اجرای سانی سولجیک (Sunny Suljic)، به طرز شگفت انگیزی مانند بزرگ سالان بود. بارلاگ در همان لحظه تصمیم گرفت که این پسر، آترئوس خواهد بود؛ حتی قبل از اینکه نام این شخصیت را مشخص کند.
  • دنیله بیسوتی، بازیگر نقش فریا (Freya)، تصور می کرد که بازی نامه مربوط به سریال Game of Thrones است. وی زمانی به اشتباه خود پی برد که به استودیو ی سانتا مونیکا (Santa Monica) مراجعه کرد.
  • بارلاگ توضیح داد اجرای خانم بیسوتی آنقدر خوب بود که حیرت زده شدم.
  • جرمی دیویس، بازیگر نقش بالدر (Baldur)، توضیح داد تجربه ای که وی با کوری بارلاگ داشت، با بهترین تجربه ی نقش آفرینی در فیلم کارگردان مطرحی مانند استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) برابری می کند. همه چیز به نحوه ی برخورد با بازیگران باز می گردد. بارلاگ می داند که چگونه با آن ها صحبت کند. به همین دلیل بازیگران احساس راحتی زیادتری دارند.
  • جاج اعلام کرد از بخش آغازین اجرای آقای دیویس چیز خاصی را متوجه نشد. اما سپس با خود گفت “وای خدای من!” و مشاهده ی کار ایشان را به یک کلاس درس تشبیه کرد و لغت “دینامیت” را برای آن به کار برد.
  • جاج توضیح داد که در طول مراحل ساخت، بارلاگ هیچوقت بیش از حد مشغول نبود، استرس زیادی نداشت و برای همه ارزش قائل می شد؛ به طوری که همه احساس می کردند نقش بسیار مهمی دارند.
  • همچنین وی اعلام کرد که برخلاف روند تولید فیلم و سریال، نویسندگان بازی هر روز در صحنه حاضر بودند.

در پایان، آقای بارلاگ احساساتی شد و اعلام کرد که نمی تواند به اندازه ی کافی از تمام بازیگرانی که نقش شخصیت هایش را بازی کردند، تشکر کند.

عنوان God of War به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ عرضه شده است. شما می توانید نقد و بررسی این بازی را از اینجا مطالعه کنید.