SDCC ۲۰۱۸ | جزییات جدیدی از بازی Spider Man منتشر شد

در طول مراسم کمیک کان در شهر سن دیگو، مارول و اینسومنیاک گیمز میزبان غرفه های مختلفی برای طرفداران بازی Spider Man بودند.

  1. دوشنبه ۱ مرداد ۹۷ ساعت ۱۴:۰۱ (۱ سال،۱۱ ماه قبل)
SDCC 2018 | جزییات جدیدی از بازی Spider Man منتشر شد
به گزارش نوداد (سکوی اجتماعی خبر)

در جریان یکی از همین غرفه ها بیل رزمن، برایان اینتیهار ، Jacinda Chew و رایان اسمیت از طراحان و سازندگان ارشد بازی جزییات جدیدی از بازی را در اختیار هواداران قرار دادند.

  • سری The Ultimate Spider Man به استودیوی اینسامنیاک گیمز کمک کرده است تا آن ها بتوانند راهی مناسب برای ایجاد تغییراتی در سری پیدا کنند و در عین حال به سری وفادار بمانند. برخی ایراداتی که به آن ها گرفته شد نیز الهام بخش بودند. استودیوی انسامنیاک گیمز از تمامی نسخه های سری از ابتدا تا Amazing Spider Man ۱ الهاماتی گرفته است، ولی تغییراتی در بازی ایجاد شده است تا حس تازگی و منحصر به فرد بودن در بازی ایجاد شود.
  • همانند شخصیت های اصلی بازی، تیم سازنده برای شهر نیویورک احساس و شخصیت قائل شده است. تیم سازنده تلاش کرده است تا هر بخش از شهر را به گونه ای طراحی شود که در حالی که بخشی از یک شهر بزرگ هستند، احساسی متفاوت را به مخاطب القا کنند.
  • شهروندان به حضور مرد عنکبوتی واکنش نشان می دهند. آن ها به شما سلام می کنند، با شما عکس می گیرند و بسیاری رفتارهای متفاوت دیگر در حضور شما انجام خواهند داد. این رفتارها با پیشرفت در بازی تغییر خواهند کرد.
  • استودیوی اینسامنیاک گیمز برای طراحی محیط و گرافیک های شهر، چندین طراح گرافیتی واقعی را استخدام کرده است.
  • تیم سازنده تاریخچه و تمامی نسخه های پیشین هر شخصیت را بررسی کرده است. برای مثال شخصیت Electro در گذشته از یک ماسک ستاره ی دریایی استفاده می کرده است، ولی تیم سازنده آن را به یک زخم برروی صورت این شخصیت تغییر داده است. ولی رنگبندی و ظاهر اصلی این شخصیت حفظ شده و قدرت های این شخصیت به کمک تکنولوژی های جدید بازسازی شده است.
  • شخصیت های شرور بسیار زیادتری در بازی وجود دارد که هنوز به نمایش گذاشته نشده اند.
  • امکان استفاده از امکانات مختلف در شهر مانند خروجی های اظطراری در ساختمان ها، باعث می شود محیط بازی احساس یک شهر حقیقی را به شما منتقل کند.
  • انتقال حس سرعت به بازی باز از چالش های اصلی تیم سازنده بوده است، که با استفاده از سیستم حرکت دوربین و تکنیک های بصری این موضوع امکان پذیر شده است.
  • اگر شما در حال سقوط باشید، با فشار دکمه ی L۳ می توانید Swan Dive (فرود همانند یک قو) انجام دهید.
  • استفاده از تارهایتان و پرتاب آن ها بسیار طبیعی و آسان خواهد بود. در آغاز بازی یک بخش تمرینی وجود دارد که به شما اجازه می دهد به یک مرد عنکبوتی با تجربه و ماهر تبدیل شوید. این سیستم به گونه ای طراحی شده است که به بازی باز این احساس را می دهد که برروی همه چیز کنترل دارد.
  • مرد عنکبوتی در جریان مبارزات برروی همه چیز کنترل خواهد داشت و وسایل زیادی در محیط وجود دارد که شما به وسیله ی تارهایتان می تواند با آن ها تقابل داشته باشید و از آن ها به نفع خودتان استفاده کنید.
  • به گفته ی اقای اینتیهار، طراحی مبارزات بازی بسیار چالش برانگیز بوده است. همانند بخش حرکت در محیط، تیم سازنده به دنبال این بوده است که بازی بازان بتوانند در بخش مبارزات نیز برروی همه چیز کنترل داشته باشند و احساسات و خواسته های خود را ابراز کنند.
  • استودویو اینسامنیاک تعدادی وسیله که با تار های شما کار می کنند طراحی کرده است که شامل مواردی مانند Rapid Fire Web Shooter و Impact Web می شود. این ابزارها به گونه ای طراحی شده اند که تاکتیک را به بازی اضافه می کنند. برای مثال می توانید از آن ها برای مخفی کاری استفاده کنید.
  • خانم Chew توضیح داده است که آن ها برای طراحی شلیک کننده تار مرد عنکبوتی، یک طراح صنعتی از بیرون شرکت استخدام کرده اند. آن‎ها می خواستند که نسخه ی طراحی شده کاملا واقعی و عملیاتی باشد. این وسیله به گونه ای طراحی شده است که در حالت عادی به دستبند پیتر پارکر وصل می شود و زمانی که شما به مرد عنکبوتی تبدیل می شوید این وسیله می تواند به لباس های شما متصل شود. ایشان امیدوار است که زمانی برسد که آن ها بتوانند این طرح ها را با طرفداران به اشتراک بگذازند.
  • لباس Enhanced Suit (اولین لباس معرفی شده) نیز به همین روش و به صورت کاملا عملیاتی طراحی شده است. بخش های قرمز رنگ لباس برای تقویت توانایی های فیزیکی، بخش های آبی رنگ لباس برای انعطاف و بخش سفید رنگ نشان دهنده ی تکنولوژی و قسمت های محافظتی لباس می باشد.
  • لباس های بسیار جالب و فوق العاده ای در بازی وجود دارد که هنوز معرفی نشده اند.
  • تیم طراحی بازی چیزی حدود ۶۰ لباس و طرح مختلف را بررسی کرده اند که در نهایت ترکیبی از بهترین طرح ها به بازی راه یافته است.
  • استودیو در ابتدا برای طراحی و ساخت لباس های مختلف، بودجه ای مشخص تخصیص داده بوده است. ولی آقای Gavin Goulden به عنوان طراح ارشد شخصیت، چند لباس جدید را شخصا طراحی و با تیم در میان گذاشته است. این موضوع باعث شده است که تعداد لباس های موجود در بازی زیادتر ازآنچه برای آن برنامه ریزی کرده بودند، بشود.
  • خوشبختانه برای دسترسی به یک قابلیت خاص، شما مجبور به استفاده از یک لباس مشخص نخواهید بود. شما قادر خواهید بود توانایی های آزاد شده را به هر یک از لباس هایی که پیدا کرده اید انتقال دهید.

بازی Spider Man در تاریخ ۷ سپتامبر برروی کنسول پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد.